Komunikacja kryzysowa

     

    Opis szkolenia

    Oferujemy dwudniowy kurs „Komunikacja kryzysowa”, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną w mediach, firmach, instytucjach publicznych, szkołach i uczelniach wyższych oraz samorządach.

    Kurs pozwala zweryfikować dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, podnosi kompetencje medialne oraz dostarcza wskazówek do dalszej pracy. Uczestnicy szkolenia poznają zasady, według których funkcjonują dzisiaj media tradycyjne i społecznościowe, sposoby skutecznego przeciwdziałania atakom wymierzonym w dobre imię firmy lub instytucji oraz reakcji na kryzys wizerunkowy. 

    Zaletą kursu jest możliwość przetrenowania wielu wariantów zdarzeń o charakterze kryzysowym oraz odpowiedzi na nie w postaci oświadczeń, wywiadów i konferencji prasowych.  Kurs umożliwia szkolenie wieloosobowych zespołów pracowników o różnych kompetencjach oraz stworzenie na ich bazie „grupy szybkiego reagowania” na wypadek kryzysu.

    Zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera przeznaczone są dla grup maksymalnie 12 osób. W chwili obecnej oferujemy wyłącznie szkolenia zamknięte, czyli organizowane w siedzibie klienta (lub miejscu przez niego wskazanym).


    Uczestnicy kursu powinni posiadać komputery z dostępem do Internetu oraz urządzenia umożliwiające robienie zdjęć i nagrywanie video.
    Szkolenie medialne obejmuje wykłady, prezentacje, warsztaty dziennikarskie i zajęcia praktyczne, które mogą odbywać się częściowo w plenerze. Kurs trwa łącznie 16 godzin, z których większość stanowią warsztaty.


    Program szkolenia obejmuje:

    • Case study różnych zdarzeń o charakterze kryzysowym oraz reakcji na nie mediów tradycyjnych, internetowych i społecznościowych
    • Organizowanie „grupy szybkiego reagowania”
    • Tworzenie procedur skutecznego działania na wypadek zdarzenia o charakterze kryzysowym (podręcznik działań antykryzysowych)
    • Ćwiczenia z różnych wariantów reakcji na kryzys
    • Przedstawienie sposobów przejmowania inicjatywy komunikacyjnej w sytuacji kryzysowej
    • Pisanie komunikatów i oświadczeń, udzielanie wywiadów oraz przygotowywanie konferencji prasowych
    • Medialne sposoby odbudowywania wizerunku po kryzysie

    Uczestnicy szkolenia medialnego otrzymują:
    • Komplet materiałów dydaktycznych w formie elektronicznej
    • Certyfikaty ukończenia szkolenia medialnego
    • Możliwość konsultacji po zakończeniu szkolenia

     

    Trenerzy:

    Andrzej Fedorowicz

    Dziennikarz i trener z wieloletnim doświadczeniem w kraju i za granicą. Redaktor w kilku największych polskich dziennikach, od kilkunastu lat trener dziennikarstwa i freelancer, współpracownik wielu tytułów prasowych (m.in. Polityka, Focus, Newsweek, Wprost, wSieciHistorii) oraz redakcji internetowych. Autor kilku książek o tematyce historycznej, biograficznej i podróżniczej.

    Piotr Tarczyński

    Dziennikarz, redaktor, trener i ekspert ds. mediów tradycyjnych oraz elektronicznych z wieloletnim doświadczeniem. Prowadził szkolenia w Polsce, Kirgistanie, Mołdawii, Ukrainie i Białorusi. Miłośnik fotografii. Swoje zdjęcia prezentował na wielu wystawach indywidualnych i zbiorowych. Za dokonania fotograficzne otrzymał m.in. Brązowy medal FIAP (Fédération Internationale de l'Art Photographique - Międzynarodowa Federacja Sztuki Fotograficznej). 



    Zamów szkolenie:

    Andrzej Fedorowicz - tel. 602 228 679, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Piotr Tarczyński - tel. 504 262 429, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    © 2018 Akademia Zarządzania Informacją - media4me.pl